Pytania i odpowiedzi

1. Czy można odebrać towar osobiście?
Tak. Możesz odebrać zamówiony towar, jeśli przy złożeniu zamówienia jako opcję dostawy wybierzesz 'odbiór osobisty'.
Płatność za takie zamówienie możesz zrobić na miejscu odliczona gotówką, kartą płatniczą lub przelewem przy dokonywaniu zamówienia przez sklep internetowy.
2. Czy mogę zrobić zakupy bezpośrednio w sklepie?
Tak. Dajemy możliwość zakupu towarów bezpośrednio na miejscu. W celu zakupu towarów udostępniliśmy stanowisko komputerowe, przy którym należy samodzielnie złożyć zamówienie.
Po złożeniu zamówienia jest ono od razu przekazywany do realizacji.
3. Czy jest możliwość płatności kartą płatniczą przy zakupie w sklepie stacjonarnym?
Tak. Przy zakupie w sklepie stacjonarnym jest możliwe dokonanie płatności kartą płatniczą lub gotówką.
4. Czy jest możliwe wysłane jedną przesyłką zakupów dokonanych w sklepie internetowym oraz za pośrednictwem Allegro?
Nie, nie ma możliwości łączenia przesyłek.
5. Czy mogę jako opcję dostawy wybrać paczkomat?
Tak. Dostawa zamówienia do paczkomatu jest jedną z opcji dostawy. Sprawdź opcję dostawy w zakładce: Czas i koszty dostawy
6. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie?
Odbiór osobisty zamówień możliwy jest w godzinach pracy sklepu. Harmonogram godzin otwarcia sklepu stacjonarnego zamieszczony jest w zakładce: Odbiór osobisty
7. Jak mogę złożyć reklamację?
W celu złożenia reklamacji zapoznaj się z zakładką: Reklamacja produktu
8. Czy przysługuje mi prawo do zwrotu towaru, jeśli zakupu dokonałem przez internet?
Tak, jak najbardziej, masz do tego prawo. Więcej informacji uzyskasz w zakładce: Zwrot produktu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl