Kategorie

Redox 1500/1200 - silnik bezszczotkowy

1926

Chwilowo niedostępny

88,90 zł brutto

72,28 zł netto

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 4 punktów lojalnościowych.

Więcej informacji o programie lojalnościowym


Silnik bezszczotkowy Redox zostały zaprojektowane z myślą o początkujących i średniozaawansowanych modelarzy lotniczych. Silnik charakteryzuje się bardzo dużą elastycznością pracy – bardzo płynnie nabiera obrotów i przyjaźnie współpracuje z programowalnymi hamulcami. Na plus można zaliczyć również bardzo szeroki zakres obrotów – silnik stabilnie pracuje nawet przy bardzo niskich obrotach, reaguje nawet na pojedyncze skoki trymerów. Ponadto, jako jeden z nielicznych na rynku mogą pracować z odwróconym wałem (wał jest przesuwny zarówno na stronę statora, jak i rotora), dzięki czemu można go zamontować w praktycznie każdej konfiguracji, niezależnie od umiejscowienia wręgi w samolocie.

 

Parametry techniczne:
  • moc: 500W
  • ciąg statyczny: 1500g
  • średnica ośki: 5,0 mm
  • obroty na Volt (KV): 1200 obr/V 
  • napięcie pracy: 7,4-14,8 V
  • zalecany pakiet: (3 LiPo)
  • pobór prądu bez obciążenia: 1,5 A
  • maksymalny pobór mocy: 35,5A
  • zalecany regulator: 40A
  • sprawność: >78%
  • zalecane śmigła: 9x4,7-9x5-10x4,7-10x6
  • waga: 108g
 
Silnik zapakowany jest w kolorowy kartonowe pudełko, z polskimi oznaczeniami i informacjami. W środku każdego pudełka znajduje się również polska instrukcja obsługi.

Aatutem silników Redox jest ich wyposażenie. Do silnika, producent załącza już zalutowane, pozłacane wtyki-konektory bananowe (wraz z gniazdami załączonymi “luzem”) oraz koszulkami termokurczliwymi.

 

W szerokiej gamie 20 typów silników bezszczotkowych, producent zawarł wszystkie najpopularniejsze modele silników typu “outrunner” odpowiednie dla praktycznie wszystkich modeli samolotów, zarówno tych depronowych, z EPP jak i balsowych, od 200-gramowych halówek, aż po 4-kilogramowe górnopłaty. 

Ponadto, przyjęto bardzo “przyjazną” dla użytkownika nomenklaturę oznaczeń silników tak, aby każdy, nawet początkujący pilot bardzo szybko znalazł najodpowiedniejszy typ do swojego modelu.