Silnik bezszczotkowy Redox zostały zaprojektowane z myślą o początkujących i średniozaawansowanych modelarzy lotniczych. Silnik charakteryzuje się bardzo dużą elastycznością pracy – bardzo płynnie nabiera obrotów i przyjaźnie współpracuje z programowalnymi hamulcami. Na plus można zaliczyć również bardzo szeroki zakres obrotów – silnik stabilnie pracuje nawet przy bardzo niskich obrotach, reaguje nawet na pojedyncze skoki trymerów. Ponadto, jako jeden z nielicznych na rynku mogą pracować z odwróconym wałem (wał jest przesuwny zarówno na stronę statora, jak i rotora), dzięki czemu można go zamontować w praktycznie każdej konfiguracji, niezależnie od umiejscowienia wręgi w samolocie.
Parametry techniczne:
- moc: 50W
- ciąg statyczny: 250g
- średnica ośki: 1,45mm
- obroty na Volt (KV): 900 obr/V
- napięcie pracy: 7,4 - 11,1 V
- zalecany pakiet: (2 LiPo)
- pobór prądu bez obciążenia: 0,5 A
- maksymalny pobór mocy: 6A
- zalecany regulator: 8A
- sprawność: 75%
- zalecane śmigła: 5x3 - 6x3
- waga: 9g
Silnik zapakowany jest w kolorowy kartonowe pudełko, z polskimi oznaczeniami i informacjami. W środku każdego pudełka znajduje się również polska instrukcja obsługi.


W szerokiej gamie 20 typów silników bezszczotkowych, producent zawarł wszystkie najpopularniejsze modele silników typu “outrunner” odpowiednie dla praktycznie wszystkich modeli samolotów, zarówno tych depronowych, z EPP jak i balsowych, od 200-gramowych halówek, aż po 4-kilogramowe górnopłaty.
Ponadto, przyjęto bardzo “przyjazną” dla użytkownika nomenklaturę oznaczeń silników tak, aby każdy, nawet początkujący pilot bardzo szybko znalazł najodpowiedniejszy typ do swojego modelu.