Kategorie

Karta programująca do regulatorów Redox

3304

Chwilowo niedostępny

24,64 zł brutto

20,03 zł netto

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 1 punkt lojalnościowy.

Więcej informacji o programie lojalnościowym


Redox LiPo

Karta programująca firmy Redox do lotniczych regulatorów, przeznaczonych do obsługi silników bezszczotkowych.


Dane techniczne:

  • Napięcie: 4,8-6,0V
  • Wymiary: 92 x 52 x 6mm
  • Waga: 26g

 

Karta umożliwia szybkie programowanie aż 8 trybów pracy regulatora:

1. Hamulec (Brake):

  • Kiedy "Brake" jest ON (wł),to silnik będzie się gwałtownie zatrzymywał po przesunięciu drążka gazu w dół

2. Typ baterii: Li-xx, Ni-xx

3. Zabezpieczenie pakietu przed rozładowaniem (Cut Off type)

  • Kiedy jest zaznaczony "Reduce" regulator odcina zasilanie bardzo miękko , czyli silnik powoli wytraca swoją prędkość.
  • Kiedy jest wybrany "Cut-Off' regulator odcina zasilanie w jednym momencie, i silnik zatrzymuje się niemal natychmiastowo . Szczególnie przydatne tam, gdzie śmigło stawia silny opór podczas lotu swobodnego 

4. Zabezpieczenie przed spadkiem napięcia poniżej wartości krytycznej (Cut Off voltage): 

  • Dla Li-xx (Li-ion lub Li-poly), Low / Medium / High cut-off dla pojedyńczej celki jest : 2.6V/2.85V/3.1V. Przykład: 3S Li-Poly, kiedy jest "Medium" odcięcie napięcia ustawione jest na 2,85V, i napięcie będzie odcięte przy: 2.85*3=8.55V. 
  • Dla akumulatorów Li-pol zaleca się napięcie odcięcia 3,1V 
  • Dla Li-Fe-Po4 2,85V 
  •  Dla Ni-xx (NiCd lub NiMH), Low / Medium / High odcięcie napięcia jest 0%/45%/60%. (0% znaczy, że funkcja cut-off jest wyłączona i wyładowanie nast) 
  • Dla przykładu: 10 cel NiMH, pełne napięcie jest przy 1.44*10=14.4V, kiedy ustawimy "Medium", odcięcie napięcia będzie na poziomie: 14.4*45%=6.5V

5. Timing mode: 

  • Czyli tak zwane podkręcanie(tuning) silnika. W pozycji low silnik nie jest „stuningowany”. Dalsze opcje powodują, że silnik wkręca się na wyższe obroty. Jeśli silnik zaczyna lekko szarpać lub nie może się w ogóle uruchomić, oznacza że ustawienia są za agresywne. 

6. Start mode:

  • Do wyboru trzy opcje i tak kolejno: accelerate (dla akrobatów i samolotów wyczynowych, tam gdzie potrzebna bezzwłoczna reakcja silnika na drążek); soft i very soft przydaje się w szybowcach i lekkich modelach. Nic nie określa na sztywno zasad stosowania tej funkcji, każdy powinien wybierać ją intuicyjnie, wedle własnych potrzeb.

7. Governor mode.

8. Kierunek pracy (Motor direction)