Kategorie

Reklamacje

 

Dostałeś niewłaściwy produkt?

Produkt który otrzymałeś jest uszkodzony lub ma inna funkcjonalność niż opisana na stronie?

Nie zgadza się ilość produktów w Twoim zamówieniu?

 

Napisz na: reklamacje@electropark.pl

 

Reklamacja towaru:

Jeśli otrzymany przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu w czasie 24 miesięcy (wyłączając uszkodzenia spowodowane błędnym użytkowaniem) od daty zakupu, prosimy o dokonanie reklamacji według poniższych 2 kroków: 

 

  1. Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne (kliknij, tutaj aby pobrać), oraz dołóż je do paczki
  2. Wyślij produkt(y) na adres:

 

ElectroPark
ul. Kościuszki 124A
50-439 Wrocław 
z dopiskiem "Reklamacja" 

Uwaga!

Dla przyśpieszenia procesu reklamacji konieczne jest załączenie wypełnionego zgłoszenia do paczki. 

 

Zwroty

 

Zamówiłeś produkt który nie spełnia Twoich oczekiwań?

Zamówiony produkt jest Ci już nie potrzebny, a jeszcze go nie użyłeś?

 

 

Zwrot towaru:

Prosimy o dokonanie zwrotu towaru według poniższych 2 kroków: 

 

  1. Wypełnij zgłoszenie zwrotu (kliknij, tutaj aby pobrać), oraz dołóż je do paczki
  2. Wyślij produkt(y) na adres:

 

ElectroPark
ul. Kościuszki 124A
50-439 Wrocław 
z dopiskiem "Zwrot" 

Uwaga!

Zwrot towaru będzie realizowany tylko i wyłącznie po dołączeniu do zamówienia formularzu zwrotu.